УСВОЈЕНА СУ И ПОДЗАКОНСКА АКТА ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ

организују дводневни ВЕБИНАР на тему
ПРИМЕНА ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ СА КОМПЛЕТНИМ УПУТСТВИМА ПОСТУПАЊА
– ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ, ОБЈАШЊЕЊА И КОМПЛЕТНА УПУТСТВА ПОСУПАЊА –
24. новембар 2021. од 10 до 14 часова
29. новембар од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ ВЕБИНАРА:
1. ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА
- Дефиниције Е-Рачуноводствених исправа из старог и новог Закона о рачуноводству
- Најважније особине Закона о Е-Фактурисању и предложених подзаконских аката
- Законски услови израде еФактуре и других рачуноводствених исправа у ХМЛ облику и рад са њима у складу са Законом о еФактурисању
- Приказ детаља стандарда SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 и објашњења стардазивоних рачуноводствених поступања (Предрачун, Авансни рачун, Корективна фактура и др.)
2. МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Како Е-Фактурисање функционише?
- Систем Електронских Фактура – Процес регистровања и приказ функционалности
- Специфичности поступања организација приватног сектора – приказ Иделаног система обраде
- Рачуноводствене агенције – специфичности обраде еРачуноводствених исправа
- Приказ и објашњење Система за управљања фактурама у јавном сектору
- Шеме обраде Е-Рачуноводствених исправа у рачуноводственим секторима и рачуноводственим агенцијама
- Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у организацијама приватног сектора
- Оквирна спецификација апликативног интерфејса за непосредан приступ систему електронских фактура
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА Е-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ИСПРАВА
- Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања Е-Фактура и других електронских пословних докумената
- Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера са системима обраде Е-Фактура – Е-писарница,
Е-деловодник, Е-администрација и Е-архива - Упутства за израду решења опште дигитализације обраде пословне документације
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских пословних докумената
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 29. новембар)
ДЕТАЉАН ПРОГРАМ ВЕБИНАРА СА ИНФОРМАЦИЈАМА О ПРЕДАВАЧУ
Вебинар ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us).
Вебинару приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави.
У цену котизације обухваћена су оба дана (24. и 29. новембар).
Пријаву за учешће можете преузети са: www.srrs.rs/savetovanje/prijava_24_novembar.pdf
Попуњену пријаву за учешће доставите (најкасније до 23. новембра) на webinar@irr.co.rs
За професионалне рачуновође – чланове Савеза РР Србије присуство вебинару евидентира се са 6 поена по члану 7. Правилника о континуираној едукацији. |
Број места је ограничен.
Приступни линкови ће свим пријављеним учесницима бити послати 23. октобра.
Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a.
Котизација за вебинар – повлашћена цена за претплатнике Рачуноводствене праксе, чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица и предузетнике пружаоце рачуноводствених услуга и за кориснике услуга Института РР (учесници неког од претходних вебинара и др.) износи 6.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 7.800 дин.)
За остале заинтересоване котизација за вебинар износи 7.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 9.000 дин.)
Предрачун за уплату котизације можете преузети са:
www.srrs.rs/savetovanje/predracun_24_novembar.pdf
Учесници вебинара и претплатници на приручник Рачуноводствена пракса остварују право на повлашћену цену (1.600 дин. + ПДВ) за поручивање издања Приручник за електронско фактурисање.Цена за остале заинтересоване је 3.200 дин. + ПДВ.Предрачун за поручивање овог издања у претплати можете преузети овде |