
организују дводневни WEBINAR на тему
ПРИМЕНА ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ
СА ТЕХНИЧКИМ УПУТСТВИМА
ТЕСТНИ ПЕРИОД КОРИШЋЕЊА СЕФ СИСТЕМА ЈЕ ЗАПОЧЕО 17.09.2021.
– ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ, ОБЈАШЊЕЊА И НАЧИНИ ПРОВЕРЕ ФУНКЦИОНИСАЊА –
22. октобар 2021. од 10 до 14 часова
25. октобар од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ ВЕБИНАРА:
1. ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА
- Дефиниције Е-Рачуноводствених исправа из старог и новог Закона о рачуноводству
- Најважније особине Закона о Е-Фактурисању и предложених подзаконских аката
- Законски услови израде Е-Фактуре и других рачуноводствених исправа и рад са њима у складу са Законом о
- Е-Фактурисању
- Приказ детаља стандарда SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 и објашњења стардазивоних рачуноводствених поступања (Предрачун, Авансни рачун, Корективна фактура и др.)
2. МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Како Е-Фактурисање функционише?
- Систем Електронских фактура – опис функционисања
- Приказ и објашњење Система за управљања фактурама у јавном сектору
- Шеме обраде Е-Рачуноводствених исправа у рачуноводственим секторима и рачуноводственим агенцијама
- Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у организацијама приватног сектора
- Оквирна спецификација апликативног интерфејса за непосредан приступ систему електронских фактура
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА е-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ИСПРАВА
- Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања Е-Фактура и других електронских пословних докумената
- Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера са системима обраде Е-Фактура – Е-писарница,
- Е-деловодник, Е-администрација и Е-архива
- Упутства за израду решења опште дигитализације обраде пословне документације
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских пословних докумената
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 25. октобар)
ДЕТАЉАН ПРОГРАМ WEBINARA СА ИНФОРМАЦИЈАМА О ПРЕДАВАЧУ
Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us).
Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави.
У цену котизације обухваћена су оба дана (22. и 25. октобар).
Пријаву за учешће на webinaru можете преузети са: www.srrs.rs/savetovanje/prijava_22_oktobar.pdf
Попуњену пријаву за учешће доставите (најкасније до 21. октобра) на webinar@irr.co.rs
За професионалне рачуновође – чланове Савеза РР Србије присуство webinaru евидентира се са 6 поена по члану 7. Правилника о континуираној едукацији. |
Број места је ограничен.
Приступни линкови ће свим пријављеним учесницима бити послати 21. октобра.
Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a.
Котизација за webinar – повлашћена цена за претплатнике Рачуноводствене праксе, чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица и предузетнике пружаоце рачуноводствених услуга и за кориснике услуга Института РР (учесници неког од претходних вебинара и др.) износи 6.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 7.800 дин.)
За остале заинтересоване котизација за webinar износи 7.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 9.000 дин.)
Предрачун за уплату котизације можете преузети са:
www.srrs.rs/savetovanje/predracun_22_oktobar.pdf
Учесници вебинара и претплатници на приручник Рачуноводствена пракса остварују право на повлашћену цену (1.600 дин. + ПДВ) за поручивање издања Приручник за електронско фактурисање.Цена за остале заинтересоване је 3.200 дин. + ПДВ.Предрачун за поручивање овог издања у претплати можете преузети овде |
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa
Додатне информације: (011) 3344-405, 3345-007